نمای ساختمان خود را حرفه ای دیزاین کنید

تیم نمادیزاین تیمی جوان و متخصص در حوزه‌ی نماست که  فعالیت خود را از سال ۹۲ آغاز کرده و تا به امروز با تحویل ۴۸ پروژه‌ی موفق در زمینه‌ی طراحی، اجرا و نورپردازی نما توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.
نمای ساختمان خود را به نما دیزاین بسپارید و تجربه‌ی کار با یک تیم حرفه‌ی را تجربه کنید!

نمادیزاین بیش از ۸ سال است که فعالیت خود را در زمینه‌ی ساختن نمای ساختمان آغاز کرده است.
تجربه‌ی این سال‌های فعالیت در حوزه‌ی نما به ما نشان داده است که نمای ساختمان نقشی اصلی و اساسی را در تعیین ارزش ساختمان و مشتریان مراجعه کننده بازی می‌کند!
به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم فعالیت تخصصی خود را در زمینه‌ی طراحی، اجرا و بازسازی نمای ساختمان آغاز کنیم تا بتوانیم نقشی هر چند کوچک را در زیباسازی نمای ساختمان‌های شما داشته باشیم!

تیم نما دیزاین، تیمی متشکل از متخصصان حرفه‌ای و پر از انگیزه‌ای است که سعی دارند با استفاده از به روزترین دانش و بهترین متریال‌های روز دنیا، طراح و مجری نمای ساختمان شما باشند.
نمادیزاینی‌ها فعالیت خود را از بهمن ماه سال ۹۲ به صورت رسمی آغاز کرده‌اند و تا کنون موفق به اجرای ۴۲ پروژه‌ی تجاری، اداری و مسکونی موفقیت‌آمیز شده‌اند!

https://namadesign.blogsky.com/1399/08/17/post-1/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%86%d9%85%d8%a7

شما می‌توانید پروژه‌های طراحی، اجرا و بازسازی نمای ساختمانتان را به متخصصان نما دیزاین بسپارید!

تیم نمادیزاین افتخار دارد اعلام کند که فعالیت خود را از سال ۹۲ آغاز کرده و تا به امروز با تحویل ۴۸ پروژه‌ی موفق در زمینه‌ی طراحی، اجرا، بازسازی و مشاوره‌ی نما، اعتماد مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.
نمای ساختمان خود را به نما دیزاین بسپارید و به کمتر از عالی رضایت ندهید!
تیم نمادیزاین در نظر دارد تا با ارائه‌ی یک جلسه مشاوره‌ی رایگان با تیم مشاوره، بتواند شما را در مسیر رسیدن به یک نمای عالی و بی‌نقص برای ساختمانتان یاری کند.
پس بهتر است از این فرصت خارق‌العاده استفاده کنید و اگر هرگونه سوالی در زمینه‌ی طراحی، اجرا و بازسازی نمای ساختمانتان دارید؛ از کارشناسان نمادیزاین بپرسید!

نمای ساختمان اولین بخش از هر ساختمان است که به چشم می‌آید و در حقیقت نشان‌دهنده‌ی کیفیت ساختمان شماست!
از این حرف ما به راحتی عبور نکنید!
این یعنی این که اگر شما از بهترین طراحان و به روزترین مصالح برای ساخت داخل ساختمانتان استفاده کنید اما نتوانید نمای زیبایی را برای ساختمانتان طراحی و اجرا کنید؛ ساختمان شما نمی‌تواند نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.
در این شرایط اگر کسی هم ساختمان شما را از بیرون ببیند؛ نمای غیرحرفه‌ای آن به شدت در ذوقش خواهد زد و حتی کنجکاو هم نمی‌شود که بیاید و ببیند که در ساختمان شما چه خبر است!
نمای ساختمان شما در حقیقت باید معرف کاربری ساختمان شما نیز باشد!
منظورمان این است که اگر مثلا قصد ساخت یک نمای تجاری یا اداری را دارید؛ باید نمای ساختمانتان را به گونه‌ای انتخاب کنید که حتی اگر هیچ نوشته‌ای بر روی ساختمان شما نباشد؛ بینندگان با دیدن نمای ساختمان شما بفهمند که درون آن چه خبر است!
نمادیزاین در خدمت شماست تا با استفاده از جدیدترین متد طراحی روز دنیا و با در نظر گرفتن ضوابط شهرداری، نمایی بهینه، زیبا و مدرن را برای شما طراحی کند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد